Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (21)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Красношапка Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Красношапка Н. Д. 
Підвищення енергетичної ефективності нерегульованих асинхронних електроприводів при роботі з частими пусками [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка, В. С. Бовкунович // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. - 2015. - Вип. 3. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emezs_2015_3_13
Розглянуто питання покращення енергетичної ефективності нерегульованих асинхронних електроприводів при роботі з частими пусками. Для вирішення даної задачі запропоновано використовувати асинхронні двигуни спеціальної конструкції з торцевими масивними феромагнітними екранами подовжених стрижнів ротора та короткозамикаючих кілець поза робочим повітряним зазором. Розглянуто три варіанти таких конструкцій: два торцевих екрани на всі стрижні, половина стрижнів охоплюється одним торцевим екраном, а друга іншим, один торцевий екран на всі стрижні. Розглянуто питання вибору геометричних розмірів таких екранів при виконанні умови максимуму пускового моменту й накладанні обмежень на жорсткість механічної характеристики на робочій ділянці. Проведені дослідження показали збільшення величини пускового моменту при обмеженні пускового струму таких двигунів. Аналіз пускових процесів в електроприводах із запропонованими двигунами показав зменшення часу пуску, величини споживаної енергії і втрат активної потужності. Проведено порівняльний аналіз енергетичних показників пускових режимів електроприводів із запропонованими асинхронними двигунами при різних характерах навантажень. Досліджено енергетичні показники електроприводів при прямому пуску від мережі живлення та за допомогою пристроїв плавного пуску при різних характерах навантаження та величинах обмеження пускового струму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.596 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Красношапка Н. Д. 
Вплив відхилення напруги на енергетичні показники електроприводів з асинхронними двигунами з масивними феромагнітними екранами [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка, Н. В. Пушкарь // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2016. - № 22. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2016_22_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Красношапка Н. Д. 
Аналіз режимів роботи нерегульованих асинхронних електроприводів з масивними феромагнітними екранами елементів короткозамкненого роторного контуру [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка, А. С. Титаренко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 6. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_6_21
Розглянуто питання енергетичної ефективності використання асинхронних електроприводів з масивними феромагнітними торцевими екранами елементів роторного контуру поза робочим повітряним зазором. Проведено порівняння енергетичних показників пускового й усталеного режимів роботи серійного та модифікованого асинхронних двигунів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 575.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Приймак Б. І. 
Динамічні властивості системи бездавачевого векторного керування асинхронним приводом електромобіля [Електронний ресурс] / Б. І. Приймак, Н. Д. Красношапка, Ф. Лозада, О. О. Долганов // Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України. - 2018. - Вип. 49. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PIED_2018_49_9
Виконано параметричний синтез системи бездавачевого векторного керування асинхронним двигуном (АД) електромобіля зі спостерігачем швидкості ротора, побудованим за структурою адаптивної системи з еталонною моделлю. Шляхом математичного моделювання досліджено динамічні властивості синтезованої системи у режимах роботи, що характерні для тягового приводу електромобіля. Для удосконалення системи модернізовано алгоритм механізму адаптування спостерігача швидкості. Завдяки цьому в системі бездавачевого керування АД поліпшено показники якості та зменшено енерговитрати у перехідних процесах, спричинених змінами навантаження двигуна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.581 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Красношапка Н. Д. 
Вплив насичення магнітопроводу асинхронного двигуна з масивними торцевими феромагнітними екранами на аналіз пускових режимів електропривода [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка, М. В. Пушкар, Р. А. Крикун // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2018. - № 2. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2018_2_10
Асинхронні електроприводи широко застосовуються в різних галузях промисловості. Більшість таких приводів є нерегульованими. Їх основним недоліком є невеликий пусковий момент за високих пускових струмів. У нерегульованих асинхронних електроприводах для зменшення значення пускового струму зі збільшенням значення крутного моменту можливе використання асинхронних двигунів з масивними лицьовими феромагнітними екранами елементів за межами робочого повітряного зазору. За відповідного вибору геометрії екрана в таких асинхронних двигунах можна сформувати механічну характеристику типу "екскаватор". Це дозволяє одержати пусковий крутний момент моменту двигуна з величиною, близькою до максимуму, що одночасно обмежує значення пускового струму. Обмеження значень пускових струмів при збільшенні величини крутного моменту асинхронного двигуна з масивними лицьовими феромагнітними екранами елементів обертового контуру за межами робочого повітряного зазору покращує динамічні властивості електропривода і зменшує втрати енергії в пускових режимах. Однак наявність феромагнітних екранів призводить до додаткових втрат у стаціонарних робочих режимах за рахунок збільшення активного опору уповільнених стержнів обмотки ротора та електромагнітних ефектів самих екранів. Використання таких двигунів доцільне в електроприводах, які працюють з частковими запусками, коли зменшення втрати енергії в режимі пуску перевищує додаткові втрати при роботі на постійній швидкості. Параметри роторного контуру такого двигуна залежать від струму та ротора, а для їх розрахунку використовується ітераційна процедура. В режимах запуску струми асинхронного двигуна значно перевищують номінальні значення, що приводить до зміни величини магнетизму магнітного контуру. Процедура одночасного визначення змінних двох різних контурів, які впливають один на другий, досить складна. Виконано порівняльний аналіз величин втрат з урахуванням насичення магнітної мережі машини та без неї. Розглянуто процеси за прямого запуску електропривода та з насиченням поточної величини за рахунок використання пристроїв з м'яким стартером. Результати дослідження порівнюються з аналогічними режимами роботи електропривода серійним асинхронним двигуном з короткозамкненим ротором тієї ж потужності. Результати досліджень показали, що за таких умов вплив величин насичення на параметри пускових режимів зменшується, тому помилка в обчисленнях енергетичних індексів у разі нехтування цього параметра становить 7 - 8 %, що допустимо для інженерних розрахунків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.703 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Пушкар М. В. 
Побудова границь самозбудження асинхронних генераторів за допомогою універсальної кривої намагнічування [Електронний ресурс] / М. В. Пушкар, Н. Д. Красношапка // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2018. - № 28. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2018_28_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 597.706 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Красношапка Н. Д. 
Вплив відхилення частоти напруги на енергетичні показники пускових режимів електропривода з асинхронним двигуном з масивними торцевими феромагнітними екранами елементів роторного контуру [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка, О. О. Блащук, О. В. Божок // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 195. - С. 63-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_195_23
Проведено порівняльний аналіз енергетичних характеристик асинхронних електроприводів за відхилення частоти напруги живлення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 935.362 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Красношапка Н. Д. 
Електромеханічні властивості електроприводів з асинхронними двигунами з масивними торцевими феромагнітними екранами при зниженні напруги живлення [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 203. - С. 120-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_203_43
Досліджено електромеханічні властивості електроприводів з асинхронними двигунами за використання масивних торцевих феромагнітних екранів фрагментів роторного контуру поза робочим повітряним зазором.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.065 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Красношапка Н. Д. 
Пускові режими асинхронних електроприводів з урахуванням опору лінії системи електропостачання [Електронний ресурс] / Н. Д. Красношапка, М. В. Пушкар // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2022. - № 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2022_1_9
Обгрунтовано розв'язок задачі покращання динамічних і енергетичних показників пускових режимів роботи електропривода у разі застосування асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором шляхом формування властивостей джерела моменту у пускових режимах. Досліджено різновид асинхронного двигуна, властивість джерела моменту в якому досягнуто за рахунок використання торцевих феромагнітних екранів фрагментів короткозамкненої роторної обмотки поза робочим повітряним зазором. Запропоновано методики розрахунку параметрів, що вносяться у роторний контур двигуна торцевими екранами, та геометричних розмірів екранів. Проведено дослідження динамічних та енергетичних показників процесу пуску у разі живлення асинхронного електропривода з таким двигуном від джерела струму постійної частоти, джерела напруги з обмеженням струмів статора, здійснено їх порівняльну оцінку з параметрами пускового режиму електропривода з серійним двигуном з короткозамкненим ротором. Розглянуто динамічні та енергетичні показники частотного пуску електропривода з струмово-частотним керуванням, якщо керування частотою здійснюється залежно від рівня фазної напруги асинхронного двигуна за синтезованим у роботі законом.Розглянуто питання впливу активного опору лінії системи електропостачання на пускові характеристики асинхронних електроприводів. В розподільчих мережах низької напруги великої протяжності напруга у кінцевих споживачів може зменшуватись через значне падіння її в лінії електропередачі. Це падіння напруги буде залежати від величини струму в лінії. Пуск нерегульованих асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором характеризується відносно невеликою величиною пускового моменту за великих значень пускового струму, що може призводити до збільшення падіння напруги в лінії електропередачі під час пуску та, як наслідок, зменшення пускового моменту, який пропорційний квадрату прикладеної напруги. Таким чином, режим роботи електропривода з частими пусками буде негативно впливати на роботу інших споживачів електричної енергії. Проведено порівняння пускових характеристик за використання серійного асинхронного двигуна з короткозамкненим ротором та модифікованого з масивними торцевими феромагнітними екранами елементів роторного контуру поза робочим повітряним зазором, що забезпечує формування механічної характеристики "екскаваторного" типу. Досліджено вплив активного опору лінії електропередачі на величини пускових моментів та струмів для електроприводів з обома типами двигунів. Встановлено, що модифікований асинхронний двигун за рахунок більшої величини пускового моменту дозволяє здійснити пуск електропривода зі статичним моментом, рівним номінальному моменту двигуна, при досліджуваній зміні активного опору лінії до 1,5 відносно активного опору статорної обмотки двигуна, тоді як в електроприводі з серійним двигуном пусковий момент стає менше номінального при додатковому опорі більше 0,8 відносно активного опору статорної обмотки. Водночас більші значення пускового моменту забезпечують електроприводу з модифікованим асинхронним двигуном значно менші час пуску та споживання активної енергії, ніж у разі застосування серійної машини з однаковими умовами пуску. Таким чином, електропривод з асинхронним двигуном з масивними торцевими феромагнітними екранами фрагментів роторного контуру поза робочим повітряним зазором має суттєві переваги перед серійним двигуном у випадку роботи з частими пусками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.487 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Стяжкін В. П. 
Комбіноване керування безредукторним дугостаторним електроприводом антени суднової радіолокаційної станції з нечітким регулятором швидкості [Електронний ресурс] / В. П. Стяжкін, О. А. Зайченко, С. І. Гаврилюк, О. М. Рижков, В. І. Теряєв, Н. Д. Красношапка // Технічна електродинаміка. - 2023. - № 3. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TED_2023_3_9
Проведено розрахунок і аналіз аеродинамічних навантажень суднової антени радіолокаційної станції. Отримано вираз залежності моменту на валу приводу антени від швидкості її обертання, кута повороту, швидкості і напрямку потоку вітру, на основі якого реалізовано пристрій для непрямого вимірювання величини моменту навантаження. Виконано синтез комбінованої системи автоматичного керування безредукторним дугостаторним електроприводом антени радіолокаційної станції, основний канал якої діє за принципом керування за відхиленням і має замкнутий контур регулювання швидкості, а другий канал - за принципом керування по збуренню (моменту навантаження) і має розімкнутий контур. Проведені дослідження, підтвердили ефективність комбінованого керування. Використання коригуючого зв'язку по збуренню надає змогу компенсувати вплив моменту навантаження на задане значення вихідної швидкості обертання антени.Проведено синтез нечіткого пропорційно-інтегрально-диференціального регулятора швидкості дугостаторного електроприводу обертання антени радіолокаційної станції з комбінованим керуванням. Розроблено структурну схему нечіткого регулятора, визначено вхідні та вихідні лінгвістичні змінні, складено базу правил, отримано поверхні залежності вихідної змінної керування від вхідних координат. Побудовано імітаційну модель електроприводу в системі Matlab з синтезованим нечітким логічним регулятором на основі двофазної моделі асинхронного дугостаторного двигуна. Проведено моделювання номінального та найбільш важкого режимів роботи електроприводу, отримано графіки перехідних процесів, які підтверджують його працездатність навіть в умовах граничних навантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 649.645 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського